Monday, December 01, 2008

Fatjeta Barbulushi - Pash dy syte

Artist: Fatjeta
Song: Pash Dy Syt Ne Ball
Lyric Teksti: By Ilir Berani


Gezimet ne jet per mua ishin te rralla
e premtimet tua vetem perralla
koha kot kalon se dhembja nuk treti
eee zemra se pranon realitetin.
Sa her ti ke dal me tjetren fshehur
krejt,krejt i kam dit
por vetem kam heshtur
kam heshtur dhe kam shpresuar
se dhe ti nje dit do te kesh ndryshuar

Pash dy syt ne ball,dy syt ne ball
a e din sa kam duruar
a mendove vall se jam e marr
e une kam qen e dashuruar,
pash dy syt ne ball,dy syt ne ball
a e din sa kam duruar
a mendove vall se jam e marr
e une kam qen e dashuruar
me njeriun e gabuar.

Gezimet ne jat per mua ishin te rralla
e premtimet tua vetem perralla
koha kot kalon se dhembja nuk treti
zemra se pranon realitetin.
Saher ti ke dal me tjetren fshehur
krejt,krejt i kam dit
por vetem kam heshtur
kam heshtur dhe kam shpresuar
se dhe ti nje dit do kesh ndryshuar

Pash dy syt ne ball,dy syt ne ball
Гka ke mendu kur me ke tradhtuar
a mendove vall se jam e marr
e une kam qen e dashuruar,
pash dy syt ne ball,dy syt ne ball
a e din sa kam duruar
a mendove vall se jam e marr
e une kam qen e dashuruar
me njeriun e gabuar.

No comments: